Werkt u al volgens het klantwaardemodel
Maximaliseren van klantwaarde voor de organisatie én voor de klant
Waar zit de toegevoegde waarde van uw bedrijf? Mirantes stimuleert organisaties het beste uit zichzelf naar boven te halen door klantwaarde centraal te stellen in de organisatie.
– Wat betekenen wij voor onze klanten? – Value-2-Customer
– Wat betekenen onze klanten voor ons? – Value-2-Firm
Alleen organisaties die zichzelf deze twee vragen herhaaldelijk stellen en een balans weten te vinden, zijn klantwaardevol.
Bedrijven moeten toegevoegde waarde leveren voor klanten en voor zichzelf om te overleven. Voor bedrijven is het van strategisch belang om per klantgroep op deze twee dimensies, Value-to-Customer en Value-to-Firm, te balanceren.
Bedrijven die zowel een hoge Value-to-Customer als een hoge Value-to-Firm waarde genereren, scoren hoger op de klantprestatie-index.
Mirantes kan u van dienst zijn om samen met u een Value-to-Customer en Value-to-Firm model te implementeren. Mirantes meet samen met u de klantprestatie-index
Verkrijg inzicht in klantprestaties en geef sturing aan uw merk. Het sturen op individuele waarde van klanten heeft zich ontwikkeld tot de meest effectieve manier van zaken doen.
Voor meer informatie over het klantwaardemodel, mail naar jorrik@mirantes.nl of bel 06-81607719